onsdag 11 januari 2017

Hej igen!

Oj, vilken lång julpaus jag har tagit från bloggen! Men nu är jag tillbaka. Det finns liksom inte så mycket att skriva om när man ligger på soffan och äter choklad som varken är ekologisk eller hemgjord. Men nu börjar det bli dags att fundera på frön, det är dags att utvärdera en del idéer man fick under 2016, det är dags att läsa och recensera lite roliga böcker och det är dags att ta nya tag.
Hoppas du vill hänga med och att jag inte tappade bort dig i takt med att jag chokladpralinerna fyllde min mun.

2 kommentarer:

  1. Äntligen! �� Jag har saknat dina inlägg. Kul att du är tillbaka! Hälsningar Emelie

    SvaraRadera
  2. Nej, inte har du tappat bort mig i alla fall. Längtar efter dina inlägg men förstår även att det kanske blir jobbigt att blogga när man hållit på i så många år som du gjort. Det går ju inte att skriva om samma saker hur många gånger som helst och det dyker förmodligen inte upp lika mycket nytt som det gjorde till en början...
    Dock så längtar jag oavsett :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.