söndag 30 oktober 2016

Bokrea på mina böcker


Jag har alltid drömt om att mina ungar som tonåringar vill hänga med sina kompisar hemma hos oss. Nu ser det ut som om drömmen håller på att gå i uppfyllelse, det är bara ett hinder på vägen. En massa boklådor! Mitt boklager tar så mycket plats så sonen sitter och huttrar på byn istället. Så kan det ju inte vara. Därför utropar jag bokrea så här passligt inför farsdag och julafton. Så passa på och köp presenter samtidigt som du motverkar köldfrusna tonårsfingrar.


Villkor:
Rean pågår fram till 15.12.2016
I priserna ingår moms 10 % och frakt till Finland och Sverige.
Ett bankgiro medföljer.
Böckerna sänd som andra klass brev, vilket i praktiken innebär att leveransen i Finland tar cirka 5 dagar från beställning och i Sverige cirka 8-10 dagar från beställning

Vill du att jag skriver en hälsning i boken går det finfint! Meddela i så fall när du beställer vad du vill att det skall stå.
Du beställer genom att sända mig ett mejl på adressen i balken till höger.

Till alla som beställer böcker sätter jag med ett litet "Att våga" häfte så långt lagret räcker.
(Värde 5 €)

Då kör vi!



Ingen är den andres lik. 
Pris 12 €
Antal i lager 300 st
Läs mer om boken här. 













Lev mer på mindre
Pris 20 €
Antal i lager 400 st
Läs mer om boken här
Läs ett utdrag ur boken här


Kvinnor och kakor längs Kyrö älv

Kvinnor och Kakor
Pris 30 €
Endast 5 st kvar
Läs mer om boken här







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.