onsdag 10 februari 2016

Jag och Frank på film -del 2

Egentligen hade jag tänkt spara på karamellen lite, men jag förstår att ni har svårt att hålla er. Vad kommer att hända i nästa filmsnutt av Maria och Frank? Kommer hon att få mer mål i munnen? Svaret är JA! Titta här och förvånas över hur mycket jag pratar! Och vad ledigt jag behandlar mitt manus (som inte fanns)! Och jag spontanskrattar (eller så är det något nervöst hysteriskt över det som min tonårsdotter skulle säga)!

Film nummer två i serien Maria och Frank handlar om vem som kan hålla på med självhushållning.

Ps. Vill ni dela så varsågod. Hur skall annars något tv-bolag få upp ögonen för mig?



6 kommentarer:

  1. Härligt samtal ni hade, var trevligt att titta på videoklippen! Skulle vara kul med fler intervjuer av det här slaget :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också att det skulle vara trevligt att någon kom hit och filmade mig när jag gör fler intervjuer av det här slaget.

      Radera
  2. Ja, vilka härliga klipp! Hoppas det kommer mer sånt! Gör en intervjuserie själv vetja, eller en en bonde-serie á la Frank fast i Österbottnisk tappning! :)

    SvaraRadera
  3. å, vad jag blir sugen på höns. igen.... är ofta det men har inte möjlighet där vi bor nu. Så det blev genast till att surfa in på hemmet.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.