torsdag 27 november 2014

Boken på Adlibris! Och även på andra ställen förstås

Ja, det var bättre förr. Åtminstone när det gäller att få in sin bok på Adlibris. Nya tider, nya regler. Därför tog det lite tid, men nu är den där. Bara att köpa bort. Vilken bok jag talar om? Ja, den nya boken Ingen är den andres lik förstås. Den ultimata begravningsboken. För oss som ännu lever.

Boken finns även i dagsläget att köpas på följande ställen:

Jakobstads bokhandel
Herlers bokhandel i Nykarleby
Luckan i Karleby
Gros bokhandel i Vasa
Kvevlax Sparbank i Kvevlax
De flesta bokhandlar i Finland brukar beställa mina böcker på kundens önskemål.

Och så direkt av mig. 

Och så till sist en liten anekdot. En bokhandel berättade att en 90-årig man hade kommit in och frågat efter min bok eftersom han tyckte det började bli dags att tänka på döden. Men man behöver inte vänta så länge. Tycker jag i alla fall. En begravningsbok. Skulle inte det vara den ultimata julklappen till hen som har allt?

3 kommentarer:

  1. På tal om böcker, kan man ännu köpa Kvinnor och Kakor direkt av dig (enligt dessa instruktioner: http://kvinnorochkakor.blogspot.fi/2010/10/sa-har-bestaller-du-boken.html)? Jag lånade den häromdagen och den är alldeles underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det går bra att beställa Kvinnor och Kakor-boken direkt av mig. Det finns bara 30 kvar av andra upplagan och efter det är den schlutt så det kanske snart kan ses som en raritet att äga en.

      Priset är det samma som i länken du hittat, men nu behöver du inte längre betala in det på förhand utan sänd mig din adress via e-post så kommer boken hem i brevlådan tillsammans med ett bankgiro. Kul att du tyckte om den!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.