måndag 2 december 2013

Förlåt

Förlåt för att jag har utsatt dig för lånehajars vassa tänder. På en del av mina inlägg har det visat sig att jag har haft massor av oseriösa kommentarer (vill dock poängtera att det rör sig om låneerbjudanden, inte penisförlängare). Tack till de av er som har tipsat mig!

Grejen är nämligen den att jag visserligen får mejl om varje ny kommentar och så naturligtvis även när det gäller skitkommentarerna (och nu skall ingen av er ta illa upp). Men vanligtvis när jag klickar på dem för att ta bort dem så finns de inte där. De är redan borttagna av mr Blogger. Åtminstone i min dator och jag hoppas att de inte heller syns hos er.

Därför trodde jag att det var samma grej med lånehajarna i schampootvålen, men icke. De hade simmat genom nätet. Och många, stora och fula var de också. Förlåt!

Nu har jag satt in ordverifiering när man skall kommentera hos mig. Förlåt igen. Jag tycker själv inte om att behöva göra det, men skall testa om det hjälper. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte gör så att ni slutar kommentera. Please!

Sedan var det också någon som sände mig ett mejl eftersom hon hade svårt att kommentera på bloggen. Om det är fler av er som upplever det så hör av er. Hemskt om ni sitter där och febrilt försöker göra er hörda i cyberrymden och det inte funkar.

Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.