måndag 22 juli 2013

Får vi stolt presentera?

Våra nya etiketter:



Formgivare är Kajsa Nilsson från Umeå. Behöver ni hjälp med illustrationer eller grafiskt material rekommenderar jag verkligen henne. Smidigt är ledordet när det gäller vårt samarbete.

Så nu sitter jag och limmar etiketter för brinnkära livet. Men det är så roligt för det blir så fint. De första honungskunderna har hittat hit för säsongen och för tillfället håller vi på och planerar en honungskväll i början på augusti. Mer om det snart!

Här kommer en bild på våra fina burkar och som ni säkert märker är nästa steg att fixa produktfoton. Det är mycket nu ...

Och vi har ju även fixat till en hemsida för vår honung. Den pryds bland annat av en biblogg där ni säkert känner igen materialet, men det finns även en del annat som jag hoppas intresserar. Välkommen!


3 kommentarer:

  1. Tummen upp big time!!
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej, skulle mera än gärna köpa er honung, kan du skicka per post!?
    h.Marita Walk från Dalsbruk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marita! Åh vilken ära att få sälja vår honung land och rike runt, men i dagsläget tror jag vi håller oss lokalt. Vår honung har haft en väldigt bra efterfrågan så årets skörd ser ut att gå åt i ett nafs.

      Sedan är jag lite orolig för hur jag skulle packa det så att det inte skulle bli klet i hela paketet eller bli väldigt dyrt att frakta.

      Vi får höras om vi har vägarna förbi. Antingen uppåt eller neråt : )

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.